ALGEMENE AFSPRAKEN

Goede afspraken maken goede vrienden.
Bij Lioness Lash staat wederzijds respect centraal. Om respect te garanderen en problemen te vermijden zijn er een paar voorwaarden (afspraken) in leven geroepen.

  • VOORSCHOT

Is het de eerste keer dat je een afspraak boekt bij ons?
Weet dan dat er een voorschot gevraagd zal worden. Deze bedraagt de helft van de prijs van je behandeling. De andere helft wordt betaald op de dag van de afspraak zelf.
Dit voorschot is een “garantie” voor mij dat jij zal komen opdagen. Doe je dat niet? Dan wordt het voorschot ingehouden. 

Dit voorschot kan je storten op volgend rekeningnummer BE43 7360 5806 7601
met als mededeling jouw eigen naam.
Geen voorschot = geen afspraak. 

Wil je de dag zelf nog boeken of boek jij voor op korte termijn en ben je niet zeker of dit voorschot tijdig toekomt, 
dan kan je me altijd bereiken via mail (info@lionesslash.be) of via telefoon: 0469 16 23 43.

Zodra jouw afspraak goedgekeurd wordt, krijg je hier een bevestigingse-mail van. Check goed de spamfolder in jouw inbox: al te vaak zit de bevestigingse-mail hier verstopt.



Heb je een afspraak geboekt maar is er iets tussengekomen?
Laat me dit dan minstens 24u op voorhand weten. De plekjes zijn sowieso beperkt en dan kan ik misschien iemand anders blij maken met jouw plaats.

Je komt altijd vijf minuutjes te vroeg naar de afspraak.
Ben je toch te laat? Laat dan iets weten via e-mail, sociale media of via een berichtje.
Ben je meer dan een kwartier te laat (zelfs als je iets hebt laten weten), dan vervalt de afspraak.
Vaak zijn verschillende afspraken na elkaar geboekt en dan kom ik tijd tekort om mijn werk goed te doen. Als je afspraak vervallen is OF je bent niet komen opdagen, kan er voor een volgende afspraak een voorschot gevraagd worden – ook als je een terugkerende klant bent.
Die is niet terugbetaalbaar en zal als ‘vergoeding’ voor mijn verloren tijd dienen. Kom je twee keer niet opdagen? Helaas, dan is het niet meer mogelijk om nog een afspraak te boeken in dit salon.

  • BETALING

Als je bij Lioness Lash boekt, ga je akkoord met de prijs. Er wordt niet onderhandeld over de prijs. De betaling gebeurt onmiddellijk na de behandeling – dat wil zeggen, in het salon – niet achteraf.
De betaling gebeurt cash, via overschrijving, met de bank app, of met Payconiq. Er worden geen andere goederen of diensten aanvaard als betaling.

Behandelingen worden niet terugbetaald.
Als je niet tevreden bent, kan je telkens tot drie dagen na de behandeling terugkomen, zodat wij eventuele foutjes kunnen rechtzetten. Contacteer ons op voorhand. Samen zoeken we naar een passende oplossing!Heeft u na één van onze diensten pijn, ondervindt u last? Of hebt u een vraag? Contacteer mij onmiddellijk.

  • LEEFTIJD

Er staat geen leeftijd op het zetten van wimperextensions of een wimperlift. Toch vragen wij dat klanten een minimumleeftijd van 18 jaar hebben of toestemming hebben van een ouder/voogd.

  • EXTRA GASTEN

Dieren worden niet toegelaten in ons salon.

Goed gemanierde kinderen zijn welkom.
Deze kinderen moeten zich een uurtje rustig kunnen bezighouden zonder tussenkomst van de mama/van personeel, zodat we nauwkeurig en net werk kunnen garanderen.

Als dit de eerste keer is dat u naar ons salon komt en u brengt graag één gast mee (zoals een ouder of een vriendin), dan kan dat. Wij vragen dat u ons op voorhand een seintje geeft indien er iemand mee komt.

  • UITZONDERINGEN

Bent u zwanger? Stuur ons dan graag een berichtje voor de afspraak. Zo kunnen wij samen alle mogelijke risico’s overlopen.
Bent u herstellende van kanker? Ook dan wachten wij voor de meeste van onze diensten met behandelen.
Uw gezondheid komt eerst.